Tutaj warto zrobić to na zasadzie listy wypunktowanej. Spróbuj stworzyć prostą mapę podstron/zakładek na stronie, np.
- Strona główna - zawierać będzie "sekcje" prezentujące skrócone informacje z najważniejszych działów, zatem trochę o firmie, trochę o usługach, trochę o tym, jak znaleźć firmę wraz z przyciskami odsyłającymi w odpowiednie miejsca.
- Oferta - wystarczy tylko ta strona, bo masz jedną usługę, czy masz ich więcej? Jeżeli ofertujesz kilka usług, każda z nich powinna znajdować się na oddzielnej podstronie. Stwórz wtedy podpunkty, które będą symbolizowały kolejne strony i punkty oferty.
- Portfolio wykonywanych prac/galeria - super, jeżeli jest się czym pochwalić - to swojego rodzaju magnes na klientów.
- Rekomendacje - opinie żywych ludzi to OGROMNA wartość w budowaniu zaufania do własnej marki.
- O mnie/o firmie - kim jesteś, skąd masz wiedzę, jak podchodzisz do tego co robisz, dlaczego to Ciebie warto wybrać, certyfikaty, uprawnienia itd.
- Kontakt
Oczywiście nie musisz stosować takiego układu, bo każda firma i każda strona zbudowana jest z trochę innych elementów, ale takie rozpisanie Twojego własnego pomysłu, pozwala nadać mu pewne ramy, na podstawie których można jakkolwiek ocenić potrzeby nakład pracy i oczekiwane funkcjonalności.