Czy TikTok już przejął rynek?
Gdybyśmy mogli cofnąć się w czasie i zapytać kogoś, czy krótkie filmiki z tańczeniem i lip-syncingiem będą kiedyś dominować w mediach społecznościowych, większość z nas pewnie by się zaśmiała. A jednak, TikTok wjechał na scenę mediów społecznościowych, kompletnie zmieniając reguły gry. Nie tylko „przejął rynek”, ale zrobił to z takim stylem, że pozostali gracze mogą tylko patrzeć i się uczyć.
TikTok stał się nie tylko platformą dla młodych ludzi do dzielenia się zabawnymi filmikami, ale również potężnym narzędziem dla marek, influencerów i firm, które chcą dotrzeć do szerokiej publiczności w nowy i angażujący sposób. Dzięki algorytmowi, który wydaje się mieć magiczną zdolność do prezentowania użytkownikom dokładnie tego, co chcą oglądać, TikTok szybko stał się miejscem, w którym treści mogą stać się viralowe dosłownie z dnia na dzień.
Dlaczego Twoja firma MUSI być na TikToku?
Docierasz do każdej grupy wiekowej
Mimo że TikTok często jest postrzegany jako domena Gen Z, to w rzeczywistości platforma ta ma o wiele szerszy zasięg. Dzięki swojej dynamicznej i różnorodnej treści, TikTok przyciąga użytkowników w każdym wieku – od nastolatków po seniorów, każdy znajdzie coś dla siebie. Dla firm oznacza to możliwość dotarcia do szerokiego spektrum potencjalnych klientów, niezależnie od ich wieku.
Publikujesz proste i przyjemne w odbiorze treści video
Na TikToku nie musisz być profesjonalnym filmowcem, żeby twoje treści odniosły sukces, serio. Platforma ta zachęca do tworzenia prostych, i przede wszystkim autentycznych wszystkim ludzkich filmów. To świetna okazja, aby pokazać lżejszą, bardziej ludzką stronę Twojej marki, nawiązać prawdziwą relację z odbiorcami i pokazać, że Twoja firma to coś więcej niż tylko logo i hasła reklamowe.
Pokazujesz swoją firmę z takiej strony, z jakiej chcesz
TikTok daje firmom unikalną możliwość przedstawienia się z dowolnej strony. Możesz eksperymentować z treściami, być kreatywnym i pokazać wartości, które są dla Ciebie ważne. Ta platforma jest jak biała kartka, na której możesz malować obraz swojej marki w taki sposób, jaki uważasz za najlepszy.
Czy TikTok to kanał tylko dla „dzieciaków”?
Jest to jeden z najczęstszych mitów dotyczących TikToka. W rzeczywistości, jak już zostało wspomniane wyżej, TikTok przekracza granice wiekowe, stając się domem dla treści, które są równie interesujące dla nastolatków, jak i dla osób w średnim wieku czy seniorów. Platforma ta ewoluowała, stając się miejscem, w którym marki mogą skutecznie komunikować się z różnymi grupami demograficznymi, wykorzystując kreatywne i angażujące treści. Wbrew powszechnym przekonaniom, TikTok oferuje coś dla każdego – niezależnie od wieku.
Ile kosztuje reklama w Social Media?
Na to pytanie nie ma jednej odpowiedzi. Budżet reklamowy, który przeznaczysz na pozyskiwanie ruchu na Twoją stronę oraz zasięgów w SM, zależy wyłącznie od Ciebie – choć my zasugerujemy Ci optymalny na początek.
Od czego zależy budżet reklamowy w Social Mediach?
Naturalne jest, że jeśli reklama daje Ci klientów to chcesz inwestować w nią więcej – to oczywiste. Najważniejszym elementem ustalania budżetu w Social Mediach jest branża w której działasz. To bezpośrednio od niej zależą ceny wskaźnika CPM (Cost Per Mile). Właśnie w jego oparciu wyliczane są wskaźniki ceny za kliknięcie, czy ceny konwersji, które pokażą prawdziwe wyniki kampanii. Dlaczego o tym piszemy? Bo w odróżnieniu od reklam w Google, w Social Media rozliczasz się właśnie za cenę 1000 wyświetleń reklamy.
Ile kosztuje obsługa kampanii w Social Media?
Prosta sprawa! Jak zawsze jesteśmy dla Ciebie transparentni i mówimy Ci jak wygląda sytuacja.
Przy obsłudze konta reklamowego w Meta lub TikToku, koszt naszej pracy to 1800 złotych netto miesięcznie.
Z czego wynika cena?
Przede wszystkim sprawa jest prosta – bierzemy wszystko na siebie. Dosłownie tworzymy kampanię od A do Z. Co to znaczy? Że po naszej stronie będzie przygotowanie grafik i copy reklamowego, stworzenie struktury konta, jak i testy oraz optymalizacja.
Ponad to, odróżnieniu od większości „specjalistów” z polskiego rynku marketingowego nie działamy w oparciu o ustaloną liczbę godzin – pracujemy tyle, aż efekty kampanii będą dla Ciebie bardzo satysfakcjonujące.
Tym samym, nie działamy w oparciu o zasadę „włącz i zapomnij” popularną ostatnio w tej branży ;)
Jednym słowem, mamy jeden cel – dać Ci więcej klientów.