Czy warto reklamować się na YouTube?
Zdecydowanie tak! YouTube najpopularniejsza platforma wideo, z miliardami wyświetleń każdego dnia. Reklamowanie się tutaj daje unikalną możliwość dotarcia do szerokiej i zaangażowanej publiczności, która spędza na platformie znaczące ilości czasu. Wiemy – brzmi to dziwnie, bo większość z nas tylko czeka, żeby te wkurzającą reklamę pominąć, ale one naprawdę dobrze się klikają ;) Kampanie wideo mogą pomóc w budowaniu świadomości marki, promowaniu produktów i usług, a także w zaangażowaniu potencjalnych klientów na nowym poziomie.
Jakie firmy powinny reklamować się na YT?
Firmy sprzedające niszowe produkty
YouTube to idealne miejsce dla firm oferujących produkty niszowe. Dzięki precyzyjnym opcjom targetowania, możesz dotrzeć do bardzo specyficznych grup odbiorców, którzy są zainteresowani Twoją, co by nie mówić unikatową, ofertą. Pokazując im pasujące do ich zainteresowań treści wideo, możesz nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale także zbudować lojalną społeczność wokół swojej marki.
Firmy, które chcą zwiększyć swoje zasięgi i świadomość marki
Jeśli Twoim celem jest zwiększenie zasięgu i budowanie świadomości marki – reklamy na YT są również dla Ciebie. Wideo to niezwykle angażujący format, który może wyróżnić Twoją markę i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Dzięki możliwości udostępniania treści wideo, Twoje reklamy mogą zostać łatwo rozpowszechnione, zwiększając naturalnie zasięg Twojej kampanii.
Firmy, które stawiają na remarketing
Podstawa marketingu, czyli… remarketing. YouTube to również doskonała platforma dla strategii remarketingowych. Możesz skierować swoje reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę internetową, ale nie dokonały zakupu. Pokazując im spersonalizowane reklamy wideo, przypominasz o swojej marce i zachęcasz do powrotu, co znacząco zwiększa ilość konwersji.
Gdzie wyświetlają się reklamy w kampanii video w Google Ads?
Reklamy wideo w ramach kampanii Google Ads mogą pojawiać się w różnych miejscach na YouTube – przed rozpoczęciem wybranego wideo (tzw. reklamy pre-roll), jako reklamy pojawiające się obok odtwarzacza lub na stronie głównej YouTube. Tobie – jako reklamodawcy daje to sporą elastyczność w dotarciu do odbiorców w różnych kontekstach, zwiększając szansę na zainteresowanie ich ofertą. Co więcej, nie są to byle jacy odbiorcy, a precyzyjnie dobrani – na YT mamy możliwość wyświetlania reklam na konkretnych kanałach, co jest bardzo często game changerem.
Ile kosztuje reklama na YouTube?
Wbrew pozorom, kampania reklamowa na YouTube jest stosunkowo tania. Zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę możliwości jakie daje. Finalnie budżet definiuje przede wszystkim zasięg jaki uda się nam zbudować w skali miesiąca, natomiast prób wejścia jest na tyle niski, że każda firma powinna reklamować się na YouTube.
Od czego zależy budżet reklamowy?
Wysokość budżetu zależy od celu, który chcemy osiągnąć – to jasne. Sama cena wynika przede wszystkim z kosztu CPM (ang. Cost Per Mile – koszt tysiąca odbiorców), który definiowany jest przez grupę odbiorców. Są branże, gdzie CPM to zaledwie 2 złote, a są takie, gdzie jest to 30 złotych ;) Nie ma więc złotego budżetu, który pozwoli wycisnąć maksimum z reklam na YouTube już na samym początku – wszystko wymaga analizy.
Ile kosztuje obsługa kampanii Google Ads?
Prosta sprawa! Jak zawsze jesteśmy dla Ciebie transparentni i mówimy Ci jak wygląda sytuacja.
Przy obsłudze konta Google Ads koszt naszej pracy to 1600 złotych netto miesięcznie
Z czego wynika cena?
W odróżnieniu od większości „specjalistów” z polskiego rynku marketingowego nie działamy w oparciu o ustaloną liczbę godzin – pracujemy tyle, aż efekty kampanii będą dla Ciebie bardzo satysfakcjonujące.
Tym samym, nie działamy w oparciu o zasadę „włącz i zapomnij” popularną ostatnio w tej branży ;)
Jednym słowem, mamy jeden cel – dać Ci więcej klientów.