Chcesz pozyskiwać więcej klientów?

Kampanie reklamowe na Instagramie

Sprzedawaj obrazem… i nie tylko.

Dlaczego Instagram to obecnie obowiązkowy punkt marketingu?

W czasach, gdy coraz większa część z nas przyswaja wiedzę i rozrywkę z prostych form graficznych i video, Instagram staje się coraz mocniej pewnego rodzaju królem SM. Dla firm, takich jak Twoja, to tylko kolejna szansa na zwiększenie liczby klientów. Wykorzystujesz to?

IG to przede wszystkim miliony użytkowników, z Polski i świata, do których można precyzyjnie dotrzeć z reklamą. Na ile precyzyjnie? Cóż, dosyć bardzo, zwłaszcza jeśli pracujemy na grupach niestandardowych, a nie zainteresowaniach, które już od dłuższego czasu w Meta kuleją. Tak naprawdę zarówno na Facebooku, jak i Instagramie możemy perfekcyjnie wyodrębnić Twoją grupę docelową, po to, abyś pozyskał tani ruch na Twoją stronę internetową. Po co? Po to, aby sprzedać Twoje produkty i usługi.

Jak skutecznie sprzedawać na Instagramie?

Buduj zaangażowanie grupy docelowej

Zaangażowanie – to słowo-klucz w strategii Instagrama. Wyobraź sobie, że musisz kliknąć w jedną z dwóch identycznie wyglądających reklam. Jedna z nich ma 1028 reakcji, a druga 3. Którą z nich wybierzesz? No właśnie – tak działa dowód słuszności społecznej. Jeśli 1000 osób zaufało już tej marce, to Ty również możesz, prawda?

Zaangażowanie to fundament lojalności klientów i budowania społeczności, która nie tylko kupuje, ale i poleca Twoje produkty dalej. To jest prawdziwa siła marketingu, która w dodatku napędzana jest skalą. Kwestia tylko jej zbudowania.

Zwiększaj widoczność profilu Twojej Firmy

Widoczność na Instagramie to nie magia, to strategia. Zasada jest prosta – nie jesteś widoczny = nie sprzedajesz, bo nie istniejesz. Nie musisz od razu docierać każdego użytkownika Instagrama, ale musisz pokazać się swojej grupie docelowej. A przynajmniej jej części.

Protip: Nie lekceważ mocy hashtagów i słów kluczowych w postach. Niedawno zmienił się algorytm przez co bardzo ważne jest umieszczanie pod zdjęciami odpowiednich keywordsów, które pozowlą na zwiększenie bezpłatnych, organicznych zasięgów.

Maksymalizuj liczbę zakupów i kontaktów dzięki treściom

Jeśli kiedykolwiek myślałeś o Instagramie w delikatnie inny sposób, bardziej biznesowy to na pewno wpadłeś na to, że to nie tylko miejsce na piękne zdjęcia, a potężne narzędzie sprzedażowe.

Dobre zdjęcia i grafiki przyciągną do Ciebie zainteresowane kontaktem osoby, które chętnie zostawią Ci swoje pieniądze. Brzmi dobrze? Wszystko jest kwestią odpowiedniej kreacji reklamowej i komunikacji.

Czy reklamy na Instagramie mają sens?

Zastanów się, ile razy przewinąłeś ekran swojego telefonu, zatrzymując się na kreatywnej, dobrze zaprojektowanej reklamie, która dotyczy dokładnie tego, czego potrzebujesz. Instagram daje możliwość dotarcia do ogromnej ilości osób, które mogą być zainteresowane Twoimi produktami lub usługami, ale jeszcze o tym nie wiedzą. Dzięki zaawansowanym opcjom targetowania, możesz dotrzeć nie tylko do szerokiej, ale przede wszystkim do odpowiedniej grupy odbiorców – tych, którzy najprawdopodobniej dokonają konwersji.

W świetle tych możliwości, pytanie „Czy reklamy na Instagramie mają sens?” transformuje się w „Jak możemy maksymalnie wykorzystać reklamy na Instagramie do skalowania naszego biznesu?”.

Budżetowanie kampanii Google Ads

Ile kosztuje reklama w Social Media?

Na to pytanie nie ma jednej odpowiedzi. Budżet reklamowy, który przeznaczysz na pozyskiwanie ruchu na Twoją stronę oraz zasięgów w SM, zależy wyłącznie od Ciebie – choć my zasugerujemy Ci optymalny na początek.

Od czego zależy budżet reklamowy w Social Mediach?

Naturalne jest, że jeśli reklama daje Ci klientów to chcesz inwestować w nią więcej – to oczywiste. Najważniejszym elementem ustalania budżetu w Social Mediach jest branża w której działasz. To bezpośrednio od niej zależą ceny wskaźnika CPM (Cost Per Mile). Właśnie w jego oparciu wyliczane są wskaźniki ceny za kliknięcie, czy ceny konwersji, które pokażą prawdziwe wyniki kampanii. Dlaczego o tym piszemy? Bo w odróżnieniu od reklam w Google, w Social Media rozliczasz się właśnie za cenę 1000 wyświetleń reklamy.

Ile kosztuje obsługa kampanii w Social Media?

Prosta sprawa! Jak zawsze jesteśmy dla Ciebie transparentni i mówimy Ci jak wygląda sytuacja.

Przy obsłudze konta reklamowego w Meta lub TikToku, koszt naszej pracy to 1800 złotych netto miesięcznie.

Z czego wynika cena?

Przede wszystkim sprawa jest prosta – bierzemy wszystko na siebie. Dosłownie tworzymy kampanię od A do Z. Co to znaczy? Że po naszej stronie będzie przygotowanie grafik i copy reklamowego, stworzenie struktury konta, jak i testy oraz optymalizacja.

Ponad to, odróżnieniu od większości „specjalistów” z polskiego rynku marketingowego nie działamy w oparciu o ustaloną liczbę godzin – pracujemy tyle, aż efekty kampanii będą dla Ciebie bardzo satysfakcjonujące.

Tym samym, nie działamy w oparciu o zasadę „włącz i zapomnij” popularną ostatnio w tej branży ;)

Jednym słowem, mamy jeden cel – dać Ci więcej klientów.

Co otrzymujesz w cenie?

Rzetelnie prowadzone kampanie

Brak limitu godzinowego pracy

Stały dostęp do konta reklamowego i Business Managera (są Twoje!)

Comiesięczne raporty wyników

I wiele więcej, ale o tym porozmawiamy na spotkaniu :)

Co otrzymujesz w cenie?

  • Rzetelnie prowadzone kampanie
  • Brak limitu godzinowego pracy
  • Stały dostęp do konta reklamowego i Business Managera (są Twoje!)
  • Comiesięczne raporty wyników

I wiele więcej, ale o tym porozmawiamy na spotkaniu :)

Zobacz, co mówią inni