Siła widoczności w Google
W dzisiejszym cyfrowym świecie, gdzie konkurencja o uwagę klienta jest zacięta, bycie widocznym w wynikach wyszukiwania Google stało się właściwie niezbędnym elementem sukcesu każdej firmy. Głównym problemem, który rozwiązuje kampania Google Ads w wyszukiwarce, jest brak widoczności firm w internecie, co bezpośrednio wpływa na ich zdolność do przyciągania nowych klientów i generowania przychodów. W epoce, gdzie większość decyzji o zakupie rozpoczyna się od wyszukiwania online, nieobecność na pierwszych stronach wyników wyszukiwania może skazać Twoją firmę na niepowodzenie.
Mówiąc wprost – jeśli nie jesteś widoczny, nic nie sprzedaż. To podstawa marketingu w internecie.
Co tracisz, jeśli nie ma Cię Google?
Tracisz możliwości sprzedażowe i ruch
O tyle, o ile wyniki organiczne dadzą Ci klientów z określonej niszy, tak jednak pojawienie się w organicznym top 3 wyników wyszukiwania wymaga czasu.
Wykorzystując płatne reklamy w Google, Twoja strona może pojawiać się na pierwszych miejscach SERP w ciągu dosłownie kilku godzin.
Dlaczego jest to ważne? Prosta zasada, którą warto zapamiętać – jesteś widoczny = zdobywasz kliknięcia = masz ruch na stronie = generujesz sprzedaż. Tak w dużym uproszczeniu działa marketing w internecie ;)
Wyprzedza Cię konkurencja. A powinno być odwrotnie.
Ile Twoich konkurentów wykorzystuje Google Ads? Zakład, że większość?
Jeśli nie robisz czegoś, co robi już konkurencja to oddajesz im przewagę na rynku. W każdej płaszczyźnie.
To oni skutecznie docierają do zainteresowanych (i świadomych!) klientów w wyszukiwarce oraz budują świadomość o swoich markach. A Ty?
Spowalniasz tempo rozwoju swojej firmy
Każdego dnia myślisz o tym, jak pozyskiwać więcej klientów i jak zarabiać więcej. Nie ma co się dziwić, taki już nasz przedsiębiorczy los ;)
Brak widoczności w wyszukiwarce ogranicza Twoją zdolność do szybkiego reagowania na zmieniające się potrzeby rynku i nowe możliwości wzrostu.
W praktyce oznacza to, że realnie widzisz, która z Twoich usług lub który z Twoich produktów ma najlepszy popyt i możesz się skupić właśnie na tym elemencie.
Zobacz, jak kampania Search w Google Ads wygląda od wewnątrz
Jak działa kampania w wyszukiwarce Google?
Kampanie Google Ads to sposób na to, by Twoja firma mogła błyskawicznie pojawić się na samym szczycie wyników wyszukiwania Google, zaraz obok miejsc, gdzie ludzie zazwyczaj znajdują to, czego szukają.
W praktyce działa to tak, że wybierasz słowa, które są dla Ciebie ważne – na przykład te, które opisują Twoje produkty lub usługi. Gdy ktoś wpisze te słowa w Google, system decyduje, czy pokazać Twoją reklamę, opierając się na kilku kryteriach, takich jak to, jak bardzo Twoja reklama pasuje do zapytania i ile jesteś gotów za nią zapłacić.
Sprawia to, że Twoje reklamy są skierowane dokładnie tam, gdzie są najbardziej potrzebne – do osób już zainteresowanych tym, co oferujesz. Czy można trafić lepiej?
Pełna kontrola nad reklamami
Jako reklamodawcy mamy pełną kontrolę w zarządzaniu kampanią. Ustalamy, ile pieniędzy chcemy na nią przeznaczyć każdego dnia (aby nie przekroczyć budżetu ustalonego wspólnie z Tobą), wybieramy słowa kluczowe, które najlepiej pasują do Twojego biznesu, oraz tworzymy treści reklam, które najlepiej przemówią do Twoich klientów.
Świetne jest jednak to, że możemy w dowolnym momencie dostosować kampanie – zmieniać budżet, słowa kluczowe czy treść reklam, co pozwala na ciągłe doskonalenie ich skuteczności i dostosowanie do aktualnych potrzeb rynku.
Proces ten to nic innego jak optymalizacja reklam. Robimy to po to, by dawać Ci najlepsze możliwe wyniki.
Dlaczego warto zainwestować w Google Ads?
Inwestując w kampanie Google Ads, zyskujesz nie tylko natychmiastową widoczność w najważniejszym miejscu w internecie, ale także możliwość precyzyjnego dotarcia do tych, którzy szukają produktów lub usług, jakie oferujesz.
Dzięki narzędziom analitycznym, będziesz mógł dokładnie śledzić, jak Twoje reklamy wpływają na zainteresowanie i sprzedaż, co umożliwi Ci zrozumienie, jak efektywnie wykorzystujesz swój budżet reklamowy. Ta przejrzystość i możliwość mierzenia efektów sprawiają, że kampanie Google Ads są kluczowym narzędziem dla każdego, kto chce skutecznie promować swoją działalność w sieci.
Ile kosztuje reklama w Google?
Na to pytanie nie ma jednej odpowiedzi. Budżet reklamowy, który przeznaczysz na pozyskiwanie ruchu na Twoją stronę zależy wyłącznie od Ciebie – choć my zasugerujemy Ci optymalny na początek.
Od czego zależy budżet reklamowy w Google Ads?
Naturalne jest, że jeśli reklama daje Ci klientów to chcesz inwestować w nią więcej – to oczywiste. Drugim elementem ustalania budżetu w Google są kwoty CPC (Cost Per Click) i CPM (Cost Per Mile). To w dużej mierze od wysokości ceny kliknięcia i ceny tysiąca wyświetleń zależy startowy budżet. Zakładając, że wartościowe kliknięcie w Twojej branży kosztuje złotówkę, to 100 osób na Twojej stronie będzie kosztowało 100 złotych.
Jak będzie u Ciebie?
Ile kosztuje obsługa kampanii Google Ads?
Prosta sprawa! Jak zawsze jesteśmy dla Ciebie transparentni i mówimy Ci jak wygląda sytuacja.
Przy obsłudze konta Google Ads koszt naszej pracy to 1600 złotych netto miesięcznie
Z czego wynika cena?
W odróżnieniu od większości „specjalistów” z polskiego rynku marketingowego nie działamy w oparciu o ustaloną liczbę godzin – pracujemy tyle, aż efekty kampanii będą dla Ciebie bardzo satysfakcjonujące.
Tym samym, nie działamy w oparciu o zasadę „włącz i zapomnij” popularną ostatnio w tej branży ;)
Jednym słowem, mamy jeden cel – dać Ci więcej klientów.