Co możemy zrobić w Google Ads?
Jak trafić do odpowiedniego klienta reklamą?
Można powiedzieć, że nie ma lepszego miejsce na znalezienie idealnego, świadomego klienta niż Google Ads.
Przy odpowiednio targetowanej kampanii, przy odpowiednio ustawionych wykluczeniach jesteśmy w stanie wyświetlić reklamę Twojej firmy osobie, która jest Twoim idealnym klientem.
A kto jest Twoim klientem? To określimy na spotkaniu ;)
Ile kosztuje reklama w Google?
Na to pytanie nie ma jednej odpowiedzi. Budżet reklamowy, który przeznaczysz na pozyskiwanie ruchu na Twoją stronę zależy wyłącznie od Ciebie – choć my zasugerujemy Ci optymalny na początek.
Od czego zależy budżet reklamowy w Google Ads?
Naturalne jest, że jeśli reklama daje Ci klientów to chcesz inwestować w nią więcej – to oczywiste. Drugim elementem ustalania budżetu w Google są kwoty CPC (Cost Per Click) i CPM (Cost Per Mile). To w dużej mierze od wysokości ceny kliknięcia i ceny tysiąca wyświetleń zależy startowy budżet. Zakładając, że wartościowe kliknięcie w Twojej branży kosztuje złotówkę, to 100 osób na Twojej stronie będzie kosztowało 100 złotych.
Jak będzie u Ciebie?
Ile kosztuje obsługa kampanii Google Ads?
Prosta sprawa! Jak zawsze jesteśmy dla Ciebie transparentni i mówimy Ci jak wygląda sytuacja.
Przy obsłudze konta Google Ads koszt naszej pracy to 1600 złotych netto miesięcznie
Z czego wynika cena?
W odróżnieniu od większości „specjalistów” z polskiego rynku marketingowego nie działamy w oparciu o ustaloną liczbę godzin – pracujemy tyle, aż efekty kampanii będą dla Ciebie bardzo satysfakcjonujące.
Tym samym, nie działamy w oparciu o zasadę „włącz i zapomnij” popularną ostatnio w tej branży ;)
Jednym słowem, mamy jeden cel – dać Ci więcej klientów.