Twoi klienci są w wynikach organicznych

Pozycjonowanie stron internetowych w Google

Potrzebujesz widoczności – to podstawa działań w marketingu internetowym. Zyskać ją możesz na dwa sposoby, przez reklamy oraz przez wyniki organiczne.

Jak możemy Ci pomóc w wyszukiwarce?

Pozycjonowanie lokalne strony WWW

Świadczysz usługi w określonej lokalizacji? Dobrze postawić tutaj na pozycjonowanie strony, skupiające się na frazach typowo lokalnych, np. „lodziarnia Warszawa”.

Pozycjonowanie ogólnopolskie strony

Usługi Twojej firmy obejmują już całą Polskę? Spokojnie, frazy ogólnopolskie są zawsze w Twoim zasięgu. Celujemy oczywiście w top 3 wyników wyszukiwania.

Pozycjonowanie wizytówki Google

Wizytówka Google to w ostatnich latach jedna z lepszych form pozyskiwania klientów lokalnych. Jak teraz wygląda jej widoczność w Twojej firmie? Z całą pewnością da się ją zwiększyć.

Bez czego nie da się pozycjonować strony w Google?

Optymalizacja on-site

Jeśli strona, czy sklep nie jest przygotowany na działania pozycjonerskie – tzn. zawiera liczne błędy techniczne, nawet najlepsze linki zewnętrzne na niewiele się zdadzą. Rozpoczynając pracę nad SEO Twojej strony, zawsze zaczynamy od audytu, a następnie od optymalizacji.

Audyt SEO

Audyt SEO wskazuje, zarówno nam, jak i Tobie, aktualne wyniki, statystyki i widoczność strony, oraz – co najważniejsze – elementy, które wymagają poprawy, po to, aby uzyskiwać najlepsze możliwe efekty pozycjonowania. Przy wspólnym działaniu zaczynajmy współpracę zawsze od wykonania audytu, który Ci przedstawimy.

Dlaczego wyniki organiczne strony są ważne?

Wyniki organiczne, czyli te pojawiające się w wyszukiwarce bez konieczności płacenia za reklamę, odgrywają kluczową rolę w zdobywaniu zaufania i uwagi potencjalnych klientów, naprawdę. Są one postrzegane jako bardziej wiarygodne i autentyczne niż wyniki płatne, co może znacznie wpłynąć na decyzję użytkownika o kliknięciu.

Poza tym, silna obecność w wynikach organicznych jest świadectwem autorytetu i „eksperckości” marki w swojej dziedzinie. W długoterminowej perspektywie, skuteczne pozycjonowanie stron internetowych i obecność w wynikach organicznych mogą znacząco obniżyć koszty pozyskiwania nowych klientów, jednocześnie budując solidną, rozpoznawalną markę w świadomości konsumentów.

Ilu klientów mogą dać wyniki organiczne?

Ilość klientów, którą możesz pozyskać dzięki wynikom organicznym, jest potencjalnie nieograniczona i zależy od wielu czynników, takich jak branża, w której działasz, konkurencyjność słów kluczowych, a także jakość i użyteczność Twojej strony dla użytkowników. Kluczowym czynnikiem, przy odpowiedzi na to pytanie, będzie średnia ilość wyszukiwań danego słowa kluczowego – tyle właśnie możesz pozyskać klientów.

Strony, które znajdują się na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą liczyć na znacznie wyższy ruch niż te pozycjonujące się niżej. Statystyki wskazują, że pierwsza strona wyników Google zgarnia ponad 90% całkowitego ruchu, a klikalność (CTR) dla pierwszych trzech pozycji jest znacznie wyższa niż dla pozostałych wyników. Dlatego inwestycja w SEO i pozycjonowanie strony nie tylko zwiększa widoczność marki w internecie, ale również może przekładać się na stały przyrost nowych klientów zainteresowanych Twoją ofertą.

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Cóż, na to pytanie nie ma jednej dobrej odpowiedzi. Powód jest prosty – wszystko zależy od tego, jakie frazy i widoczność Cię interesuje. Dodatkowym parametrem, który bierzemy pod uwagę jest tempo prac – naturalne jest, iż wydając na SEO mniej, wyniki owszem nadejdą, ale w znacznie dłuższym czasie.

Uniwersalnym rozwiązaniem, które łączy relatywnie szybkie efekty (w większości branż i lokalizacji), jest budżet na pozycjonowanie wynoszący 2500 złotych netto. Dlaczego? W tej cenie zawieramy zarówno optymalizację strony pod przyszłe działania, jak i tworzenie contentu na stronie oraz publikacje zewnętrze. Czy dla Twojej Firmy będzie to wystarczające? Porozmawiamy o tym.

Zobacz, co mówią inni