Dlaczego na każdym koncie reklamowym powinna być chociaż jedna kampania typu display?
Każde konto reklamowe zyskuje, mając w arsenale przynajmniej jedną kampanię typu display. Dzieje się tak, ponieważ reklamy graficzne umożliwiają dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w całym internecie, nie ograniczając się jedynie do osób aktywnie szukających Twoich produktów lub usług. To rodzaj reklamy, który działa na zasadzie „pokaż i przekonaj”, umożliwiając budowanie silnej, rozpoznawalnej marki i utrzymywanie jej w świadomości potencjalnych klientów. Czy warto w ten sposób poszerzać zasięgu? Zapewne znasz odpowiedź.
Dlaczego kampanie graficzne są tak ważne?
Budujesz świadomość o marce
Reklamy graficzne są kluczowym elementem w budowaniu świadomości marki. Dzięki wizualnie atrakcyjnym i kreatywnym reklamom, które pojawiają się na popularnych stronach internetowych, Twoja marka zyskuje na rozpoznawalności. Jest to szczególnie ważne w początkowych etapach rozwoju biznesu, kiedy chcesz, aby potencjalni klienci poznali Twoją ofertę i zapamiętali nazwę Twojej firmy – naprawdę tyle wystarczy, aby później łatwiej było Ci skalować sprzedaż.
Tworzysz ogromne zasięgi
Kampanie graficzne pozwalają na dotarcie do milionów użytkowników internetu na całym świecie. Wykorzystując sieć reklamową Google, Twoje reklamy mogą pojawiać się na milionach stron internetowych, w aplikacjach mobilnych oraz w serwisach wideo. To daje nieporównywalną możliwość zbudowania ogromnego zasięgu, nawet przy ograniczonym budżecie – podobnie jak przy kampaniach video na YouTube ich koszt zależy od stawek CPM.
Skutecznie remarketingujesz osoby ze strony
Jednym z najmocniejszych punktów kampanii graficznej jest możliwość skutecznego remarketingu. Oznacza to, że możesz ponownie dotrzeć do osób, które już odwiedziły Twoją stronę, ale z jakiegoś powodu nie dokonały zakupu. Reklamy graficzne przypominają im o Twojej marce i produktach, zachęcając do powrotu i finalizacji transakcji.
Ile kosztuje kampania graficzna?
Reklama graficzna, kierowana zarówno do nowych użytkowników, jak i jej remarketingowa odmiana, jest zabójczo tania. Jej koszt zależy oczywiście od wielu zmiennych i nie jest stały, natomiast biorąc pod uwagę możliwości, które daje dispay w Google masz w ręku potężną kartę przetargową.
Głównie koszt kampanii graficznej w Google Ads zależy od grupy odbiorców w Twojej branży. Są segmenty rynku, gdzie CPM kształtuje się na poziomie 2 złotych, a są i takie, gdzie wynosi on ponad 70 złotych.
Ile kosztuje obsługa kampanii Google Ads?
Prosta sprawa! Jak zawsze jesteśmy dla Ciebie transparentni i mówimy Ci jak wygląda sytuacja.
Przy obsłudze konta Google Ads koszt naszej pracy to 1600 złotych netto miesięcznie
Z czego wynika cena?
W odróżnieniu od większości „specjalistów” z polskiego rynku marketingowego nie działamy w oparciu o ustaloną liczbę godzin – pracujemy tyle, aż efekty kampanii będą dla Ciebie bardzo satysfakcjonujące.
Tym samym, nie działamy w oparciu o zasadę „włącz i zapomnij” popularną ostatnio w tej branży ;)
Jednym słowem, mamy jeden cel – dać Ci więcej klientów.